Followers

Sunday 30 December 2012

GOOOOOOOD BYE........2012............AND WELCOME......2013....

pejamcelik-pejamcelik...tak terasa kita akan melanggkah ke tahu baru.......masa amat mencemburui kita......ada yg mencapai matlamat yg di sasarkan pada tahun tersebut dan ada yg tidak.....
tetapi....janganlah...berputus asa...kerana ...kita masih ada banyak masa dan waktu utk mencapainya....memang agak sedih kerana kita tak mampu merialisasikan...apa yg kita hajati pada tahun tersebut......tapi apa yg kita boleh buat.....semuanya bergantung kepada rezeki.....insaallah.....tahun depan kita cuba lagi....

seperti tahun2 yg lain...tentu kita ada membuat hajat...utk tahun baru nikan......apakah hajat tersebut???
setiap org pasti ada hajatnya yg tersendiri...begitu juga saya...yg tak ketinggalan...mengharapkan tahu baru ini akan...membuahkan hasil yg lebih banyak....dan di murahkan rezeki.....

nak tahu....hajat...saya..tak????

gajat saya sama seperti tahun2 yg lain nya cuma.....kali ini...saya berharap...tahun 2013 ini...agar sentiasa sihat tubuh badab....serta....di murahkan rezeki.....

dan yg paling pengting sekali.....tentu semua org setuju dgn apa yg saya catitkan...di sini....iaitu kenaikan gaji......betul tak.....

sudah semestinyalahkan siapalah....yg tak nak di naikkkan gaji....dahlah semakin hari taraf hidup semakin tinggi.....samapaikan nak bernafas pun payah....nasib baiklah saya masih lagi tinggal bersama org tua .....kalaw tak....memang teruklah....dgn gaji yg tak seberapa....

mudah-mudahan.....ada berita baik utk tahun....baru....

i can wait anymore.....coz new years will be..come soon...and late we say bye...bye for....2012...

AND WELCOME 2013 WITH NEW HOPE,NEW AMBITION,NEW DESIRE AND NEW DAY.

No comments:

Post a Comment